Usługi przeprowadzkowe we Wrocławiu
Zadzwoń +48 730 041 866

Wywóz i utylizacja starych mebli

Czeka Cię remont połączony z całkowitą wymianą wyposażenia? Chcesz pozbyć się starych mebli i odświeżyć wnętrze? Każda z tych sytuacji wymaga dość czasochłonnych czynności, na które składa się demontaż wszystkich elementów, ich zniesienie do pojazdu, a następnie wywiezienie w miejsce, gdzie odbędzie się utylizacja. Konieczne jest także znalezienie najbliższego punktu, w którym można bezpiecznie i legalnie zostawić meble. Dla większości osób są to zadania wymagające poświęcenia zbyt dużych nakładów pracy i czasu. Z tego względu moment remontu jest nieustannie przesuwany. W takiej sytuacji warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy zajmą się wykonaniem wszystkich prac i opróżnią dom, mieszkanie lub biuro z niechcianych elementów wyposażenia.

Ile kosztuje wywóz starych mebli z biura?

Ile kosztuje wywóz starych mebli z biura?

Wycena jest zawsze przeprowadzana indywidualnie, a ostateczny koszt jest uzależniony od kilku czynników. Kluczowa jest m.in. liczba mebli, które mają zostać wywiezione. Wiele zależy również od tego czy klient sam zajmie się demontażem i wszystkie elementy będą już przygotowane do zniesienia, czy pozostawi to zadanie ekipie zajmującej się wywozem. Na czas wykonania usługi wpływają także takie czynniki jak obecność windy w lokalu, jej wielkość, dystans dzielący pojazd od wejścia do klatki oraz godzina wykonywania usługi i sytuacja na drogach. Ponadto trzeba uwzględnić czy osoba zlecająca usługę chce skorzystać z pomocy w trakcie załadunku oraz jak duży pojazd jest potrzebny. Cena jest przedstawiana w ujęciu godzinowym, dlatego ostateczny koszt będzie znany na końcu. 

Jak wygląda proces wywozu i utylizacji mebli?

Jak wygląda proces wywozu i utylizacji mebli?

Osoby, które zdecydują się skorzystać z usług profesjonalistów mogą za jednym razem pozbyć się zarówno starych oraz zniszczonych mebli, niepotrzebnego sprzętu AGD i RTV, stolarki drzwiowej i okiennej, wanien, mebli kuchennych, biurowych oraz stanowisk handlowych. Jeżeli klient zgłosi potrzebę demontażu, osoby zajmujące się wywozem odłączają wszystkie sprzęty elektryczne i rozkręcają duże meble, których nie można wynieść w jednym kawałku. W następnym kroku są one znoszone do pojazdu i wywożone w miejsce utylizacji.

Utylizacja starych mebli Wrocław

Aby skorzystać z usługi, należy skontaktować się z firmą, określić swoje potrzeby i wybrać termin. Do ustalenia precyzyjnej ceny przydatna jest dokumentacja fotograficzna, która pokazuje liczbę mebli oraz ich wielkość. Ponadto należy poinformować o sytuacji lokalowej (na jakim piętrze znajduje się lokal i czy w obiekcie jest dostępna winda). Firma zajmująca się wywozem zjawia się punktualnie w wyznaczonym miejscu. W niektórych przypadkach konieczne jest zabezpieczenie klatki schodowej oraz windy. Dzięki temu można uniknąć nieprzyjemnych i kosztownych sytuacji. Kolejnym krokiem jest demontaż mebli oraz odłączenie sprzętów AGD i RTV. Następnie pracownicy znoszą wszystkie rzeczy, ładują je do pojazdu oraz wywożą do punktu zajmującego się utylizacją. Cały proces odbywa się sprawnie i w możliwie najkrótszym czasie. Klient może cieszyć się opróżnionym mieszkaniem i przystąpić do planowanych działań remontowych.


Najczęściej zadawane pytania o utylizacji

Ile kosztuje utylizacja szafy na terenie Wrocławia?

Koszt pracy 2 pracowników (1,5 godziny) – 240 zł.

Czy jest możliwość zamówić usługę utylizacji na dziś?

Tak. Jest taka możliwość.

Gdzie wywozicie stare mebli?

Wywozimy do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (do PSZOK’u) we Wrocławiu

Jak wygląda proces utylizacji?

2-4 osoby przyjeżdżają na wskazany adres w uzgodnioną godzinę, oceniają sytuację i przystępują do pracy.

Co mam zrobić przed utylizacją?

W rozmowie telefonicznej trzeba powiedzieć, co będzie wyrzucone, przygotować worki na śmieci w zależności od wyrzucanych przedmiotów, ponieważ pracownicy muszą sortować wszystkie przedmioty przed załadunkiem (plastik do plastiku, szkło do szkła itp.) Czas pracy pracowników przy utylizacji liczy się od momentu początku pracy pod adresem klienta + naliczamy dodatkową godzinę na przyjazd i rozładunek do odpowiednich kontenerów w PSZOK.