Zmiana adresu prowadzenia działalności wymaga spakowania wszystkich mebli, urządzeń oraz całej dokumentacji. To wymagający proces, który musi odbywać się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Chętnie podejmiemy się realizacji dla różnej wielkości firm. Przetransportujemy stanowiska pracowników, akcesoria komputerowe oraz wszystkie inne elementy wchodzące w skład biura.
Zachowanie ciągłości pracy to kluczowa rzecz w każdej firmie i biurze. Z tego względu przeprowadzka musi zostać zrealizowana szybko i sprawnie, aby proces urządzania się w nowym miejscu nie zajął zbyt wiele czasu. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie i zależy Ci na bezpiecznym przewiezieniu wszystkich sprzętów, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Usługi świadczone przez firmę Przeprowadzki Edelweys są skierowane również dla klientów biznesowych, którzy oczekują najwyższego poziomu profesjonalizmu i fachowego doradztwa. Nasze bogate doświadczenie pozwala nam realizować nawet wymagające zlecenia, gdzie czas odgrywa kluczową rolę.
Jak się przygotować do przeprowadzki firmy?
Pierwszym etapem jest zarezerwowanie usługi poprzez formularz dostępny na naszej stronie. Prosimy w nim o uzupełnienie najważniejszych informacji dotyczących terminu przeprowadzki, miejsca załadunku i rozładunku oraz określenia czy ma ona charakter lokalny, czy międzymiastowy. Osoby zainteresowane powinny także pozostawić swój adres e-mail, imię oraz numer telefonu. Nasi pracownicy skontaktują się z klientem w celu określenia kolejnych szczegółów. Potrzebne będą nam informacje dotyczące zarówno ilości rzeczy, ich wagi, wymiarów itp. Ponadto klient powinien poinformować nas o tym z jakiego rodzaju sprzętami będziemy mieć do czynienia oraz czy wymagają one szczególnego zabezpieczenia, ze względu na swój delikatny charakter lub wartość. Kolejne etapy wyglądają następująco.
- Pakowanie – na życzenie klienta możemy dostarczyć materiały, które będą potrzebne do przeprowadzki. Mowa m.in. o kartonach, etykietach samoprzylepnych, taśmach i foliach. Odpowiednie pakowanie jest kluczem do sukcesu, bowiem nie tylko wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa dobytku, ale jednocześnie na sprawny załadunek i możliwość optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni. W razie potrzeby jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom również na tym etapie.
- Załadunek – w ustalonym terminie i godzinie nasi pracownicy przyjeżdżają pod wskazany adres. Jeżeli klient wcześniej wyraził taką chęć, zajmiemy się demontażem mebli. Następni pracownicy znoszą wszystkie rzeczy do pojazdu, tak aby w 100% wykorzystać dostępną przestrzeń. W trakcie transportu ładunek jest odpowiednio zabezpieczony pasami, plandekami i kocami, aby uchronić go przed uszkodzeniem.
- Transport i rozładunek – po dotarciu pod wskazany adres, nasi pracownicy zajmują się rozładunkiem i wnoszeniem mienia do nowej siedziby firmy. Na tym etapie również należy zachować szczególną ostrożność. Na życzenie klienta możemy rozpakować wszystkie elementy.
Co jeszcze warto wiedzieć o przeprowadzce biura lub firmy?
Wybierając naszą firmę nie musisz martwić się, że przeprowadzka zajmie zbyt wiele czasu lub w jej trakcie część sprzętu ulegnie uszkodzeniu. Jeśli chcesz zadbać o dobytek firmy i zminimalizować ryzyko jakichkolwiek strat na etapie zmiany adresu prowadzenia działalności, Przeprowadzki Edelweys to najlepsza opcja. Zaufaj profesjonalistom, a wszystkie cenne urządzenia, dokumentacja oraz meble dotrą do wskazanego miejsca w nienaruszonym stanie. Dzięki temu będziesz mógł szybko przygotować nową siedzibę i zacząć działać, co jest korzystne nie tylko ze względów finansowych. Powierzając nam usługę przeprowadzki możesz liczyć na to, że całe mienie zostanie przetransportowane w możliwie najkrótszym czasie, w większości przypadków w tym samym dniu.
Jeśli zastanawiasz się ile kosztuje przeprowadzka biura lub firmy, skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na stronie. Poglądowe ceny znajdują się także w zakładce cennik. Na ostateczny koszt wpływa przede wszystkim czas usługi, który jest bezpośrednio związany z ilością rzeczy do przewiezienia, usytuowaniem starego i nowego lokalu oraz dostępnością wind i miejsca postojowego. Na tej podstawie jesteśmy w stanie oszacować liczbę pracowników i liczbę pojazdów potrzebnych do przeprowadzki. Chętnie nawiążemy współpracę zarówno z małymi, średnimi oraz dużymi firmami. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania, przedstawiając szczegółowy przebieg przeprowadzki.