Usługi przeprowadzkowe we Wrocławiu
Zadzwoń +48 730 041 866

Przeprowadzki firm i biur

Zmiana adresu prowadzenia działalności wymaga spakowania wszystkich mebli, urządzeń oraz całej dokumentacji. To wymagający proces, który musi odbywać się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Chętnie podejmiemy się realizacji dla różnej wielkości firm. Przetransportujemy stanowiska pracowników, akcesoria komputerowe oraz wszystkie inne elementy wchodzące w skład biura.

Zachowanie ciągłości pracy to kluczowa rzecz w każdej firmie i biurze. Z tego względu przeprowadzka musi zostać zrealizowana szybko i sprawnie, aby proces urządzania się w nowym miejscu nie zajął zbyt wiele czasu. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie i zależy Ci na bezpiecznym przewiezieniu wszystkich sprzętów, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Usługi świadczone przez firmę Przeprowadzki Edelweys są skierowane również dla klientów biznesowych, którzy oczekują najwyższego poziomu profesjonalizmu i fachowego doradztwa. Nasze bogate doświadczenie pozwala nam realizować nawet wymagające zlecenia, gdzie czas odgrywa kluczową rolę.

Przeprowadzki firm i biur we Wrocławiu

Jak się przygotować do przeprowadzki firmy?

Pierwszym etapem jest zarezerwowanie usługi poprzez formularz dostępny na naszej stronie. Prosimy w nim o uzupełnienie najważniejszych informacji dotyczących terminu przeprowadzki, miejsca załadunku i rozładunku oraz określenia czy ma ona charakter lokalny, czy międzymiastowy. Osoby zainteresowane powinny także pozostawić swój adres e-mail, imię oraz numer telefonu. Nasi pracownicy skontaktują się z klientem w celu określenia kolejnych szczegółów. Potrzebne będą nam informacje dotyczące zarówno ilości rzeczy, ich wagi, wymiarów itp. Ponadto klient powinien poinformować nas o tym z jakiego rodzaju sprzętami będziemy mieć do czynienia oraz czy wymagają one szczególnego zabezpieczenia, ze względu na swój delikatny charakter lub wartość. Kolejne etapy wyglądają następująco.

  • Pakowanie – na życzenie klienta możemy dostarczyć materiały, które będą potrzebne do przeprowadzki. Mowa m.in. o kartonach, etykietach samoprzylepnych, taśmach i foliach. Odpowiednie pakowanie jest kluczem do sukcesu, bowiem nie tylko wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa dobytku, ale jednocześnie na sprawny załadunek i możliwość optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni. W razie potrzeby jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom również na tym etapie.
  • Załadunek – w ustalonym terminie i godzinie nasi pracownicy przyjeżdżają pod wskazany adres. Jeżeli klient wcześniej wyraził taką chęć, zajmiemy się demontażem mebli. Następni pracownicy znoszą wszystkie rzeczy do pojazdu, tak aby w 100% wykorzystać dostępną przestrzeń. W trakcie transportu ładunek jest odpowiednio zabezpieczony pasami, plandekami i kocami, aby uchronić go przed uszkodzeniem.
  • Transport i rozładunek – po dotarciu pod wskazany adres, nasi pracownicy zajmują się rozładunkiem i wnoszeniem mienia do nowej siedziby firmy. Na tym etapie również należy zachować szczególną ostrożność. Na życzenie klienta możemy rozpakować wszystkie elementy.
Biuro

Co jeszcze warto wiedzieć o przeprowadzce biura lub firmy?

Wybierając naszą firmę nie musisz martwić się, że przeprowadzka zajmie zbyt wiele czasu lub w jej trakcie część sprzętu ulegnie uszkodzeniu. Jeśli chcesz zadbać o dobytek firmy i zminimalizować ryzyko jakichkolwiek strat na etapie zmiany adresu prowadzenia działalności, Przeprowadzki Edelweys to najlepsza opcja. Zaufaj profesjonalistom, a wszystkie cenne urządzenia, dokumentacja oraz meble dotrą do wskazanego miejsca w nienaruszonym stanie. Dzięki temu będziesz mógł szybko przygotować nową siedzibę i zacząć działać, co jest korzystne nie tylko ze względów finansowych. Powierzając nam usługę przeprowadzki możesz liczyć na to, że całe mienie zostanie przetransportowane w możliwie najkrótszym czasie, w większości przypadków w tym samym dniu.

Jeśli zastanawiasz się ile kosztuje przeprowadzka biura lub firmy, skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na stronie. Poglądowe ceny znajdują się także w zakładce cennik. Na ostateczny koszt wpływa przede wszystkim czas usługi, który jest bezpośrednio związany z ilością rzeczy do przewiezienia, usytuowaniem starego i nowego lokalu oraz dostępnością wind i miejsca postojowego. Na tej podstawie jesteśmy w stanie oszacować liczbę pracowników i liczbę pojazdów potrzebnych do przeprowadzki. Chętnie nawiążemy współpracę zarówno z małymi, średnimi oraz dużymi firmami. Nasi pracownicy odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania, przedstawiając szczegółowy przebieg przeprowadzki.